Holdtræning

PILATES REFORMER TRÆNING OG Z HEALTH MOBILITET

 

Træningsform, som bidrager med at give dig en stærk og velfungerende core. Træningen er funktionel træning, hvilket vil sige, at den stiller krav til balance og koordinering. Reformer træning øger din kropsbevidsthed, og er yderst velegnet som supplement til den almindelige styrketræning, såvel som til genoptræning eller sportsspecifik træning.

 

Træningsformen styrker også alle de små muskelgrupper, og giver lange slanke muskler. Du vil stimulere blodcirkulationen og opnå bedre mobilitet og bevægelighed i alle dine led. Der er maksimum 5 deltagere per hold, hvilket giver velfortjent tid til den enkelte.

Jeg synes, det er meget vigtigt at have tid til den enkelte,
derfor har jeg maks. 5 personer Pr. hold. på den måde sikrer jeg mig,
at jeg kan holde øje med, at alle laver bevægelserne korrekt, og derfor får
det optimale ud af deres træning med mig

Fifty fifty & Z health

Fifty fifty handler ikke om alder, men om at opbygge muskelmasse og forbedre kondition. Træningen er inddelt i 25 % Z Health mobiliserings øvelser som øger mobilteten i alle kroppens led, 25 % pilates på reformer maskinen og endeligt  50 % kettlebell. Her instrueres i kettlebell komplekser, styrketræning og swings. Med kun 5 deltagere per hold er der tid til den enkelte og god mulighed for at lære korrekt styrketræningsteknik og få positiv effekt deraf. Styrketræningen efterfølges af klassisk pilates, på reformer maskinen, hvor smidighed, udholdenhed og koncentreret coretræning er i fokus.

 

Med denne klasse opnår du, en meget velfungerende core, stærke rundere balder, fastere lår, fladere mave, stærkere og fastere arme, bedre holdning, bedre kondition, øget fedtforbrænding, styrke og smidighed. Der er maksimum 5 deltagere per hold, hvilket giver velfortjent tid til den enkelte.

Kettlebells

I denne klasse anvendes der kun Kettlebells. Træningens varighed er 45 min. hvor af de 30 er intensive kettlebell komplekser og swings. Der opvarmes med Z Health mobiliseringsøvelser. Holdet er for dig, som har arbejdet med kettlebells over en længere periode, og som er fortrolig med kuglen. På dette hold vil du opnå øget styrke og kondition og ikke mindst en super fedtforbrænding. Der er maksimum 5 deltagere per hold, hvilket giver velfortjent tid til den enkelte.