OUTDOOR TRÆNING VED JARLEN STRAND I ESPERGÆRDE

 

Du får med træningen øget styrke, din balance forbedres og du vil få bedre mobilitet i dine led. Vi arbejder med egen kropsvægt, TRX, kettlebells, battlerope, håndvægte, powersacks, elastikker, bolde og naturens mange muligheder. Træningen er uden løb.

Har du har skader, tager jeg selvfølgelig hensyn til dette, og giver dig alternative øvelser.

Undervisningen foregår i små hold med god plads til den enkelte.

Sensommer efterårs hold opstart. 12. august 2022 holdene fortsætter frem til d.14.10.22

Hold 1. fredage kl.07:30-08:25

Hold 2. fredage kl. kl.08:30-09:25

Hvor Jarlen, Gammel Strandvej 217. 3060 Espergærde

Pris kr.1.000,-

Afregning via Mobile Pay nr. 27 00 97

Din plads er sikret når indbetalingen har fundet sted.

 

Jeg synes, det er meget vigtigt at have tid til den enkelte.
Derfor tilbyder træning på små hold. På den måde sikrer jeg mig, at jeg kan holde øje med, at alle laver bevægelserne teknisk korrekt, og derfor får det optimale, ud af deres træning.

S H A P E  U P  O N L I N E

Shape Up online, er et online træningsforløb, hvor fokus ligger på fedttab og muskelopbygning. Hver uge byder på en ny skræddersyet træningsplan såvel som kost ideer, som du skal/kan følge. Træningsplanen er bygget op omkring 4 ugentlige træninger á 20 min. Træningen kræver kettlebells eller håndvægte. Gennem et privat medlemskab modtager du dagligt kost og træningsvejledning og coaching. Alle træningsøvelserne til forløbet er online tilgængelige, og justeres individuelt efter dit behov. Fordelene her er mange, blandt andet bestemmer du helt selv, hvornår du vil træne og du sparer medlemsskabet til fitness centeret.

Holdtræning

REFORMER PILATES

Mandage og torsdage kl.07:00-07:50

Onsdage

kl.16:00-16:50

 

Træningsform, som bidrager med at give dig en stærk og velfungerende core. Træningen er funktionel træning, hvilket vil sige, at den stiller krav til balance og koordinering. Reformer træning øger din kropsbevidsthed, og er yderst velegnet som supplement til den almindelige styrketræning, såvel som til genoptræning eller sportsspecifik træning.

 

Træningsformen styrker også alle de små muskelgrupper, og giver lange slanke muskler. Du vil stimulere blodcirkulationen og opnå bedre mobilitet og bevægelighed i alle dine led. Der er maksimum 7 deltagere per hold, hvilket giver velfortjent tid til den enkelte.

Fifty fifty & Z health

Fifty fifty handler ikke om alder, men om at opbygge muskelmasse og forbedre kondition. Træningen er inddelt i 25 % Z Health mobiliserings øvelser som øger mobilteten i alle kroppens led, 25 % pilates på reformer maskinen og endeligt  50 % kettlebell.

 

Her instrueres i kettlebell komplekser, styrketræning og swings. Med kun 7 deltagere per hold er der tid til den enkelte og god mulighed for at lære korrekt styrketræningsteknik og få positiv effekt deraf. Styrketræningen efterfølges af klassisk pilates, på reformer maskinen, hvor smidighed, udholdenhed og koncentreret coretræning er i fokus.

 

Med denne klasse opnår du, en meget velfungerende core, stærke rundere balder, fastere lår, fladere mave, stærkere og fastere arme, bedre holdning, bedre kondition, øget fedtforbrænding, styrke og smidighed.

Kettlebells

I denne klasse anvendes der kun Kettlebells. Træningens varighed er 45 min. hvoraf de 30 min er intensive kettlebell komplekser og swings. Der opvarmes med Z Health mobiliseringsøvelser.

 

Holdet er for dig, som har arbejdet med kettlebells over en længere periode, og som er fortrolig med kuglen. På dette hold vil du opnå øget styrke og kondition og ikke mindst en super fedtforbrænding.

 

Der er maksimum 7 deltagere per hold, hvilket giver velfortjent tid til den enkelte.